TOUŽÍTE BÝT K NAKOUSNUTÍ? NAŠLI JSME TĚLOVÁ MLÉKA Z ČERSTVÉHO OVOCE PŘÍMO PRO VÁS!

Stále jste neobjevila kosmetiku, která by byla prostě k nakousnutí? Ne? Tak to máme pro vás skvělou zprávu! Objevili jsme pro vás takovou značku, která vás nejenom zahalí do vůně pravého čerstvého ovoce, ale zkrátka se budete cítit prostě k nakousnutí..

O co se jedná? O značku Naturalium. Jedná se o přírodní značku, která nabízí přírodní tělová mléka. Značka Naturalium nabízí přírodní řady tělové kosmetiky s kokosem, jablkem, melounem a mangem. Samotnou mě produkty tak oslovily, že jsem se prostě rozhodla napsat krátký informativní článek právě o nich.

Zdroj: www.google.com

Zdroj: www.google.com

Značka se skládá ze dvou kategorií: Péče o tělo a přípravky na sprchování. Všechny produkty, které budou zmíněné, zakoupíte na stránce Notino.cz, jedné z největších internetových parfumerií v České republice. A které produkty můžeme objevit v kategorii Péče o tělo?

V této kategorii objevíte čtyři dokonalé vůně čerstvého ovoce. Konkrétně se jedná o svěží kokos, vodní meloun, broskev a mango. Každé tělové mléko je něčím „specifické“. Nejenom, že se liší už díky danému ovoci, ale také díky svému úkolu. Například tělové mléko s vůní kokosu tělo zejména osvěží. Po nanesení mléka budete mít pocit, že jste se právě objevila někde v exotických oblastech Dominikánské republiky. Tělové mléko s výtažkem vodního melounu má jiný úkol – pokožku vyživit a zhydratovat. Je jenom na vás, které tělové mléko vás zaujme – zda s vůní kokosu, vodního melounu, manga či broskve. Tělová mléka o objemu tři sta sedmdesáti mililitrů pořídíte za cenu sto čtyřiceti devíti korun českých.

A co objevíte v kategorii Přípravky na sprchování? Především úžasné osvěžující a vyživující sprchové gely s příchutí kokosu, vodního melounu, manga a broskve. Skvělou zprávou je, že objem je přes pět set mililitrů za cenu jedné sta koruny české.

Je jenom na vás, zda vás tato značka zaujala. Já na ní narazila především na sociální síti Instagram u pár bloggerek, které budou následovně tyto produkty testovat. Uvidíme, jak nakonec produkty obstojí.

Zdroj: www.google.com

Zdroj: www.google.com

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *